jueves, 17 de abril de 2008

Loteria tokatu zait


Pasaden asteburuan loteria tokatu zait 10.000.000 euro. 10 moto erosiko ditut eta 4x4 bat erosiko dut menditik joateko nire lagunekin eta familiarekin. Ere txalet bat erosiko dut, txaletan igerilekua egongo da, nire lagunei gonbidatzeko. Irla bat erosiko dut eta deituko da JULENLANDIA eta Hauaien egongo da. Ere surf egingo dut eta Aritz Aranbururekin. Ere erosiko dut etxe bat Bilbon joateko asteburutan motorrarekin. Ferrari bat erosiko dut eta kart bat konpetitzeko pistetan. Ere erosiko nuke buggy bat botatzeko lasterketak nire lagunekin. Uretako motor bat ere erosiko nuke joateko Hauaietarako irlara. Frontoi bat ere erosiko nuke zergaitik niri esku pilota gustatzen zait. Oso baina oso dibertigarria izango zen niri loteria tokatzea zorte txarra dudalako.


2 comentarios:

Raquel Izaga dijo...

Zure irlan oso ondo biziko zinateke, baina irla hau non egongo zen, Ozeano Barean ala Ozeano Atlantikoan??

Raquel Izaga

motos tuning dijo...

OSO ONDO IRUDITZEN ZAIT ZURE PLANAK BAINA NIREAK OBEAGOAK IRUDITZEN ZAIZKIT